Merlina's fotoblog
zondag, februari 15, 2004
 
Tjuppe op handbalmatch

Ik had aan den Tjup spanning, actie en een verpletterende zege van mijn ploegje beloofd.. Helaas, helaas driewerf helaas de enige match dat tjuppie kan komen kijken is IN Waasmunster en dit de zondagmorgen om 11u.

Ik wil ui het een en ander uitleggen over mijn ploegje:
1. Soms zijn we met zo weinig speelsters dat we mensen uit de tribune plukken
2. We gaan graag uit
3. We vertrekken meestal te laat
4. We spelen altijd op zaterdag met waasmunster als uitzondering
5. Er is een nieuw systeem ingevoerd waardoor dat elke speelster een eigen bal heeft en die dan ook meebrengt. 1 iemand had een bal mee, niet zo goed om op te warmen
6. We hebben geen keepster

Dus eigenlijk doen wij dat al bij al niet slecht!! Alleen moesten we idd gewonnen hebben vandaag en hadden we dat ook als we niet zo op z'n zondags gespeeld hadden. Ook ondergetekende had last van het zondagsgevoel en knalde verscheidene keren op de keepster of de paal..

Ps: Aan het beginnende-in-de-foetus-fase-nektapijtje-in-wording wordt gewerkt. Merlina wou gisteren al naar de kapper om het te laten verwijderen. Yep het irriteert mij zo erg dat ik zelfs kapster Ruth zou verraden, vergeef mij oh koningin der trendy kapsels. Maar de stoeme kapper was gesloten. Zoals je ziet is de wereld tegen Merlina..


|
Comments: Een reactie posten

<< Home