Merlina's fotoblog
woensdag, februari 11, 2004
 
Moedervlek




Sinds vrijdag had ik een bloedend vlekje op mijn rug na -nog maar eens- een 'wilde' training. Ik zag daar geen graten in, maar naar het schijnt kun je van zo'n plekjes huidkanker krijgen. Het liefje was er niet zo mee opgezet en soigneerde mij heel goed. Dank u sweetie!!

Toen ik Ma-rlina op de hoogte bracht, leek ook zij onder de indruk terwijl ze normaal pas aan een dokter denkt als ik lig te bibberen van de koorts of immense rooi vlekken heb op mijn lichaam (ik heb vele allergiƫn).

De dok bekeek het ding en zei:"best uitsnijden, anders blijf je er maar mee haperen". Ma-rlina:"Doe die ander ook maar". Ik lag daar op de dok's tafel, liet het maar gebeuren. Ik had er eigenlijk niet zo direct last van, maar het was dan ook op mijn rug.. Vind het wel raar dat de ziekenbond het verwijderen van die dingen terugbetaalt, maar volgens mijn arts betalen ze zelfs borstvergrotingen en -verkleiningen terug dus ja..

Anyway dit gebeuren zorgt er dus wel voor dat ik niet meer in bad mag (sjnif) noch gaan zwemmen (Yes, yes, dubbel yes!!) noch mag aan sport doen (verdoeme, ga TOCH matchen... zondagmorgen om 11u *zucht*) noch mag tillen of heffen (daar gaat mijn stage, want ik doe niks anders..) Allemaal jammere dinges, maar ik luister toch nooit naar de dok, wel naar mijn lichaam EN het kan sporten en tillen&heffen! Wat is een beetje bloed?? Right?!?
|
Comments: Een reactie posten

<< Home