Merlina's fotoblog
maandag, februari 02, 2004
 
Het nieuwe VTM-nieuws

Ik vind het een beetje grappig.. Ik dacht dat dat beeldscherm achter Danny Verstraeten multi-functioneel was?? Ik heb er alleen maar mensjes achter hun bureau zien zitten, wat niet zo veel verschilt met het vorige decor. (Heb wel maar zo een 15 minuutjes gekeken, dus wie weet?) Ook vind ik het zooo belachelijk dat ze hun eigen verjaardag en nieuwe 'designinterieur' als nieuwsitem beschouwen!

Nog zo iets idioots: vanaf nu kun je het nieuws gaan bekijken in de cinema. Vallen je ze daar ook nog lastig met hun boer sjarel-nieuwswaarde. *zucht*

En ook 'het weer' is veranderd.. Positief: het casual gedoe met ex-belgium beauty's is verleden tijd. Nu zie je Jill met heel veel televisieschermpjes.. Je zou denken dat ze toch genoeg geld hebben om zich een groot scherm te permiteren zodat je die ambetante zwarte strepen niet hebt in de kaart van Belgie, maar ja den Danny zijne crew zal al het geld al opgeslorpt hebben zeker?!?

Hmmmz valt het op dat ik het niet voor het VTM-nieuws en menig ander VTM-aanhangsel heb?? :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home