Merlina's fotoblog
woensdag, februari 25, 2004
 
het leven zoals het is

Behalve de rasechte Olsjtenaren(??) protesteer ik NIET tegen programma's zoals 'het leven zoals het is: Carnaval' waarbij de "carnavalisten" (help wat een verschrikkelijk woord) als idioten worden voorgesteld. Want het zijn een bende kinders.

Eerst de prinsverkiezing
Oh boehoe ik ben de prins niet, 't is een manneke van 18, boehoe, en 't is mijne droom... Daarna bij de optocht een foto maken van het hoofd van de prins op een babylijfje en maar grinniken. Ben jij dan zelf niet het grootste kind??

En dan die andere kandidaat die ik alleen maar wenend in beeld heb gezien die als rasechte Olsjtenaar volgend jaar weer mee zal doen en GAAT WINNEN (leuke touch van de programmamakers om op het einde te vermelden dat hij het volgende jaar weer heeft meegedaan en niet gewonnen heeft). En dan maar zielig gaan doen.. Hoe kan dat nu dat ie maar 470 stemmen heeft van het publiek?? De'r zat daar zeker 400 man te supporteren voor hem en velen hebben zeker 5 keer gaan stemmen. Da's nu toch niet eerlijk!! Diene Bart heeft nu OOK gezeurd. Blet, blet, blet..

Om nog maar te zwijgen van de achterban van de verschillende kandidaten. En maar vloeken en bleiten en schelden naar de jury (ocharme da madamke dat een 4.5 heeft durven geven). As ge 'de spirit van n'en echte carnavalist wil breken awel ge zijt goe bezig, verdomme eh'.

LOOOOOOOl, ik heb mij gesmeten!! Als carnaval het leukste van het jaar is (volgens enkele figuren uit het Aalsterse) awel dan moet ge niet veel vreugde kennen want wat is er leuk aan ui volgieten met drank, ui belachelijk maken en veeeeeeeel bleiten??? Net als kip ben ik 'niet echt' fan van carnaval en gruwel ik ook van het feit dat het nieuws er aandacht aan besteedt. Programma's errond zijn wel ok, daar weet je de inhoud van en beslis je zelf wat je bekijkt. Bij 'het nieuws' wil je relevante informatie en niet dat er weer zoveel dronken mensen afgevoerd zijn, want dat is elk jaar een terugkomende zekerheid.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home