Merlina's fotoblog
dinsdag, februari 17, 2004
 
Geskift dagje

Vandaag mocht ik eens later beginnen aan mijn stage. Maar dat was buiten het binnenbrengen van mijn stagemap gerekend. Merlina stond deze morgen ipv later veel vroeger op, ze moest nl. nog een en ander afwerken waar ze die nacht meer toe gekomen was. Daarna via een stop aan het tankstation vliegensvlug naar het station om mijn mooi in gesloten en verzegelde plastic zakjes stagemap af te geven aan mijn koerier van dienst. -Dank u Evelien, dikke kus!!!-

Daarna weer naar huis vroemen, maar dju toch mijn ketting valt af en zit vast. Niet echt materiaal bij de hand dus te voet naar Pe-rlina. Die uit zijn bed gebeld en hem de herstellingswerken laten uitvoeren. Net op tijd op de stageplaats, nog meer moe dan gelijk welke ordinaire dinsdag, tsk!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home