Merlina's fotoblog
dinsdag, februari 10, 2004
 
Dagboek naar Bart Vandamme

Ook al is het niet echt gewenst maar kom.. ik geraak er wel over.. :)

07u De wekker loopt en ik duw op 'snooze'

07u06 De wekker loopt nogmaals af, ik duw nog een keer op snooze

Dit herhaalt zich een paar keer tot 07u30

07u35 Ma-rlina komt thuis en roept:"Moede gie nog ni upstoan?"

07u40 Merlina rolt uit haar stapelbed en strompelt richting badkamer

08u Met de brommie richting tankstation. Met mijn geimproviseerd dopje vang ik rare blikken..

08u20 Aankomst stageplaats

12u30 Lunchpauze met de cake van de mama.. Mjam mjam

13u Terug aan het "werk".

16u Kindjes zitten op de bus naar huis en Merlina mag met haar collega de leefruimte opruimen en poetsen

16u30 Stage zit erop. Ik brommer richting brommieherstelplaats op zoek naar een vervanger van de gestolen benzinedop.

16u45 Ik tuf richting delhaize MET nieuwe dop! whiiiiiiiiii!!

17u10 Terug thuis met bananen, chocolade, chips, danao (mmmmm), nog meer chocolade en snoepjes. Slecht idee rondlopen in een supermarkt as ge zin hebt in vanalles. Ik wou alleen de danao en de bananen...

17u15 bananenmilkshake is klaar en Ma-rlina komt thuis.

17u25 met Ma-rlina om de ingredienten van het avondeten (macaroni) en daarna naar de meme om het nieuwe haar te laten keuren...

17u50 het haar wordt gezien en "tis toch wel modern é.., moa kziet wel geern" bevonden. Tot nu toe maar twee negetieve reacties...

18u Ma-rlina gaat naar haar vriendje om de rode kool van Meme-rlina daar in de vriezer te stoppen.

18u10 Ik begin aan de macaroni

18u30 lekkere macaroni. MMMMMMMM..

19u afwassen met de broerie en Ma-rlina

19u10-nu internetten. Blogjes lezen, commenten, msn'n met het liefje, spellekes,.... Int kort: de nerd afhangen.

Plannen: bad, bellen met het liefje en slaaaaaaaaaaapen want ik ben doodmoe!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home