Merlina's fotoblog
donderdag, januari 22, 2004
 
Ziekenhuis

Dezen avond naar het ziekenhuis geweest om 1 van mijn handbalvriendinnetjes te bezoeken. Gebroken neus na een te heftige training. En om het nog erger te maken: het meiske ligt naast een memeetje van 90 die geIntubeerd is (yep ik kijk ER) en constant uhmm... winden laat. Het wordt nog erger.. ze kijkt "Familie". En daarbij wil ze ondertitels of dat denken we toch. Yep ik kon het niet laten om mijn opvoedsterige zelve te zijn toen het menske allerlei gebaren begon te maken en rochelende klanken uitstootte (men kunne niet spreken met een tube in zijn keel). De verpleegsters, die helemaal geen voeling hebben met hun patienten als ik zie hoe ze rekening houden met het comfort van de 'klant', begrepen haar (natuurlijk) niet. Merlina to the rescue!! Het menske knikte enthousiast met haar hoofd toen ik het woord 'ondertitels' liet vallen, helaas had de tv geen teletext.. Typisch!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home