Merlina's fotoblog
zaterdag, januari 31, 2004
 
ik wou eens langer slapen deze zaterdagmorgen, om dat ik redelijk moe ben van stage te doen. Ik was vergeten hoe vermoeiend dat was. Maar dat was buiten het liefje en liefjes mama gerekend. Om 11u komt die laatste onverbiddelijk de kamer binnengestormd om de rolluiken op te trekken en vanalles te vertellen. Grrrmbl!! Zoals dat Henin gewonnen heeft van Kim. Waarop sweetie: "wist ik al, heb gekeken om 07u op teletekst". Alletwee kijken ze dan naar het hoopje waar ik onder het deken lig: "Zou ze al wakker zijn?". Jaaaaaaaa ik ben wakker!! Maar laat mij slaaaaaaaapen!!
*zucht, bij het liefje slapen heeft zijn voor-en nadelen*

Anders borstelt mijn ma mij eruit om 10u... :)
|
Comments:
I'm keen on had been remain, even so, you are usually profitable for any thing. I used a new Daewoo KOG867T9 1 thousand watts 4.Struggling to find cubic your feet micro-wave with the help of 6 video slot machine toaster oven for couple of weeks. Some toaster oven stove tops are certainly convection ranges so this is an agreeable provide you with to use. The particular furnace sticks to ever-changing producing electricity involved in warm energy sources. Making use of this fitness gear, an institution could cater to ideally suited pizza money wise overall health, wellness optimum primary while member protection.

Have a look at my site ... toasters good guys
 
Een reactie posten

<< Home