Merlina's fotoblog
vrijdag, januari 16, 2004
 
Drie koningen

koningin merlina! bijzonder vrolijkVandaag drie koningen feest gehad op school, enkel voor 7e leefgroepenwerking. Neen het is nu niet 6 januari maar zoals dat wel eens meer voorkomt: boeregaten zijn altijs een beetje 'achter'..

Er waren verschillende taken: zaal/tafelversiering, aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, quiz&zoektocht voor lagere school kinderen,... Mijn taak was, samen met drie andere klasgenoten waaronder simpele, een kleuteractiviteit in elkaar te steken die leidt tot het uiteindelijke kronen van De koning. Beetje uit de hand gelopen, maar we zien de punten wel.

Verder werd er veel gezeurd (bij de zoektocht) en lekker gegeten.

Persoonlijk vond ik het stom een feest in elkaar te steken rond drie koningen voor mensen van +/-20 jaar ook al moesten ze soms wat jonger 'zijn'. Maar ik heb mijn cd's van K3 nog eens kunnen bovenhalen, ik heb leerkrachten verkleed gezien (en weten valsspelen tijdens de zoektocht), en ik heb mezelf uitgedost met een sexy roze 'kleed' en een kroon (design Piglet)
waarvan bewijs geleverd...

|
Comments: Een reactie posten

<< Home