Merlina's fotoblog
zondag, januari 18, 2004
 
De trip naar Eurosong start vanavond



Eindelijk!!! Mijn eurosongverlangen wordt weer ingelost,whiiiii!

Vanavond strijden
1. Yanah met 'Yes or no'
Een 'poppy' nummer van een 25-jarige singer-songwriter. Ik heb ze al horen vergeleken worden met Avril Lavigne.. *zucht*

2. Chris D. Morton met 'Every dead soldier'
De grootste loser van alle idolen die dan nog eens verliefd is op zijn papa, help!

3. de egels met 'Maria Maria Maria'
Een soort ouder geworden Xink!-kerels die trots melden dat hun nummer EXACT 3 minuten duurt. Als dat hun grootste troef is hou ik mijn hart vast.

4. Katia Berlinger met 'Don't be scared'
Ze zingt haar zelfgeschreven gevoelig lied. Sentimentele liedjes zijn volgens mij een grote no-no als het om eurosong gaat. We moeten opvallen met iets swingie of iets raars alla Urban Trad.

5. Xandee met '1 life'
De helft van touch of joy brengt ons een up-temponummer. Ik vind die dingen wel leuk, op een boerefuif. :)

6.Gertjan met 'jij'
Kijk naar de foto en je weet genoeg. Hij is de gast met de ouwe pee klakke. Ok dat is gewoon een vooroordeel van mij, maar hij lijkt op een wannabe alterno die ik ken en haat. Sommigen onder jullie weten wel wie ik bedoel ee (Piglet en hulla)

7. Nicole en hugo met 'love is all around'
En daar blijf ik gewoon af. Ze zijn een klassieker!! :)


Alvast veel kijkplezier!! Mijn verwoestend oordeel volgt nog. :)

|
Comments: Een reactie posten

<< Home