Merlina's fotoblog
vrijdag, januari 02, 2004
 
2003

Door het gedoe rond het begin/einde van het jaar was ik het bijna vergeten... Mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar (in een haastje)

persoonlijk:

*Terug naar school, whiiiiii! En het nog goed doen ook!
Daar ook nieuwe vriendjes leren kennen nl. Simpele Duif en mijn Partner In Crime.

*De start van mijn weblogje :)

*Ik ben nog steeds het liefje van Piglet

*Derde plaats met Les Mysteres op het Holebi Eurosongfestival

*Het liefje is afgestudeerd


anders:

*Het goedkeuren van het holebihuwelijk

*de 'ontdekking' van het Idoolprogramma. Helaas heeft een idioot het gewonnen..

*Wereldidool niet gewonnen door een Amerikaan(se)... :) Het zou het idee versterken dat Amerika het voor het zeggen heeft in de wereld... (Wat Bush ook denkt, hij is niet 'de Grote Baas van de wereld')
Jammer voor haar, het kind kan zingen.

Erg erg erg ik kan me op dit moment geen andere positieve -anders dan persoonlijke- dingen herinneren... Tjah ik zal me al te veel bezig houden met het nieuwe jaar, of gewoon een pessimistische Belg zijn zoals enquetes beweren..
Ik vind mezelf gewoon een realist.

En zoals je ziet geeeeeeen goede voornemens, net zoals Atari doe ik daar niet aan... ik ben namelijk goe bezig!!! :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home