Merlina's fotoblog
maandag, december 22, 2003
 
Sneeuw

Terwijl Bart Vandamme klaagt dat er bij hem geen sneeuw valt, steekt de sneeuw mij nui al tegen. Ok niet dus. Ik vind sneeuw heel leuk en machtig enzo ALS ik erop voorbereid ben.
Vandaag ben ik -ja in de vakantie- voort school op project geweest. Gaan lezen bij mensen met NAH. Toen ik met de fiets -sportief als ik ben- vertrok was het mooi koud weer. Ik was aan de spoorweg en het begon: een fikse sneeuwstorm met hagelstenen. Nice. Doorweekt kwam ik aangedrupt op mijn project, gelukkig was daar een vriendelijke strijkmadam waar ik een broek kon van lenen terwijl de mijn de droogkast in vloog. Ik projectte. En op weg naar huis -het was de hele middag al droog geweest- begon het opnieuw te sneeuwen. Aaaaaaah kutsneeuw!!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home