Merlina's fotoblog
zondag, december 21, 2003
 
Kerstmiddagje gepland

Mensen die mij al wat langer kennen weten dat ik Kerst en alles wat er rond hangt verafschuw. Maar deze middag zet ik die gevoelens even opzij en ga ik naar een Kerstactiviteit van Dubbelpunt.
Waarom ik mijn anti-gevoelens voor Kerst even opzij kan zetten?? Omdat het een spelletjesmiddag wordt met spelletjes die niks met het gehate thema te maken hebben, omdat er chocomelk, koekjes en pannenkoeken gaan zijn EN cadeautjes, whiiiiiiiiii! Want waar ik aan deze hele periode niet tegen kan, is de hyprocisie van alle mensen. Al die goeie voornemens waar niets van in huis komt, geschillen die bijgelegd worden, maar die terug hoog oplaaien na "de dagen", dronken familieleden die zich belachelijk maken, het verplichte eten,...
Begrijp me niet verkeerd, ik eet heel graag, maar niet van dat Kerst-traiteureten waar oma stukken van mensen voor betaald en die eigenlijk des te lekkerder zou zijn als wij die zelf zouden klaarmaken... Maar traditie is traditie.. *zucht*

Soit het hele gedoe komt elk jaar terug en ik erger me telkens opnieuw, maar... Lang leve de cadeaus, het fuiven en de lichtjes!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home