Merlina's fotoblog
maandag, december 15, 2003
 
Het was me weer het weekend weer!

-Ne vent met ne baard is opgepakt, naar het schijnt is het Saddam. De dommekloot zat heel slecht verstopt. Maar ik heb zo mijn eigen theorie... Bush had iets nodig om toch nog herverkozen te worden, een onderhandelingsje is vlug gemaakt....

- Big Brother 3 heeft een winnaar, de sympathieke 'Dike'.

-Er is een nieuwe politieserie "Zone Stad" die niks waard is. In 1 aflevering gaat een 'hoofdpersonage' dood, wordt er een homo met neigingen tot agressie ge-type-cast, verschijnen er criminelen met namen als Ruige Ronny (arme Tom Vanlanduyt), Den Dikken en wat weet ik nog meer. Oh der zat ook nog een overspelschandaal in. Maar er moest een zaak opgelost worden -ik denk iets met drugs-... Jammer het was een aflevering in twee delen, zeker kijken dus de volgende keer.... NOT!

-Ik heb tevergeefs geblokt... Wetgeving finaal gebuisd (denk ik, wie weet zoekt ze hier en daar een punt) en psychologie heb ik nu eens totaal geen zicht op...

-Maar er was ook iets leuks te beleven dit weekend nl. Le Feux de Perrie's verjaardag. Taart (ok eclairs en een boule omdat de bakker niet zo goed meer voorzien was), ballonnetje prik en een filmpje: Final Destination, een favoriet van Les Mysteres. Helaas moet ik met het schaamrood op de wangen toegeven dat ik in slaap ben gevallen. Blokken zuigt alle energie uit mij...

Soit ik blijf erbij, "weekend" is geen weekend als je examens hebt.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home