Merlina's fotoblog
woensdag, december 17, 2003
 
Het einde van de examens, een decadent feestjeeeeuh

Gisteren waren de examens gedaan -eindelijk!- en traditioneel volgt er dan een drinkfestijn... Losgeslagen dansende mensen, "verdoken versieringspogingen" en de alom bekende dronkemansbekentenissen, dit jaar allemaal vertegenwoordigd.
We zaten in een cafeetje in een andere boerengemeente dan waar 'mijn' schooltje gelegen is. Een grote ruit beslaat de voorkant van het cafe, je kan al raden dat dit leidde tot het versieren van de voorbijgangers door sexy gekronkel. Even terzijde ik distancieer mij daar volledig van!!

Een klasgenote die zich normaal bezighoudt met het entertainen van Irritante Stem zal een leuke middag gehad hebben, want iedereen aanwezig 'moest' bekennen dat het kind eigenlijk supertof is als ze zich ver van De Stem bevindt. Toen ze wou vertrekken hebben er menig 'nieuwe vriendinnen' aan haar arm getrokken opdat ze zou blijven. Ik was er 1 van... Tjah kan ik er aan doen, jenever doet veel met een mens en het IS een toffe!

Verdoken versieringspogingen heb ik ook opgemerkt maar om de desbetreffende personen niet in verlegenheid te brengen zal ik daar maar wijselijk over zwijgen...

Maar naast het aan de toog hangen en onszelf 'verlost' te voelen heb ik ook ontdekt dat ik NIET zo een kluns ben in poolen als ik dacht, maar dat ik wel degelijk suck als het op bakken (Voor de niet-Westvlamingen: tafelvoetbal) aankomt.


Anyway een leuke middag met een minder leuke avond (koppijn!!!!). Maar ik steek het op dat fabriekje dat staat te smeulen met de niet-giftige rookwalmen waar toch iedereen hoofdpijn en kotsneigingen van krijgt.. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home