Merlina's fotoblog
dinsdag, december 23, 2003
 
Geld

Het is erg maar ik verlang tot het Kerst is. Nee ik ben niet plots compleet aant flippen, nee dit is geen agressieve overname van mijn blog door 1 of andere Kerstfreak, ik ben gewoon blut! En met Kerst wordt je beloond voor het doorstaan van de horror van de feestdagen met cadeautjes (whiiiii eindelijk mijn digitale!!! Kan ik voor en na's posten van mijn coupe 2004) en geld!!! Whiiii centjes!! Mss geraak ik dan toch nog tot aan de blogmeeting als ik vervoer vind (voelt niemand zich geroepen om taxi te spelen voor mij en Piglet????). Kan ik eindelijk naar nog een film of vijf gaan kijken in de cinema, kleren kopen en het liefje een deftig verjaardagscadeau kopen.
Pfff zoals mijn liefje tegen Dimi zegt: geld maakt niet gelukkig, maar het is wel verdomd gemakkelijk!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home