Merlina's fotoblog
zaterdag, december 06, 2003
 
Eindelijk!!

Eindelijk ben ik nog eens gaan shoppen. Want merlina stond er de laatste tijd financieel niet echt goed voor. Gelukkig is dit euvel tijdelijk verholpen door de komst van de Sint en het naderen van de kerstdagen. Maar ok, deze middag ben ik dus gaan shoppen in Roeselare met het liefje en ik heb me eens goed laten gaan... Wat heb ik allemaal gekocht??

*Een kerstcadeau voor de mij toegewezen persoon. Sinds vorig jaar ga ik namelijk op kerstdiner bij vrienden van datzelfde liefje. En omdat er bij kerst cadeautjes horen worden er namen op briefjes geschreven, in een potje gestoken en dan weet je de 'gelukkige persoon' die je dit jaar mag ver(r)assen. Dat dit niet altijd zo vanzefsprekend is, ligt voor de hand, want zoals dat gaat met vrienden van liefjes....ze zijn niet altijd zo een goei vriendjes van uzelf... Maar ik heb chance gehad. Dit was nog Ok, wat niet wil zeggen dat mijn keuze van een leien dakje is gegaan.

*Een boekje voor mezelf, want ook ik verdien iets te hebben aan mijn centjes...

*Een kut-DVD voor het liefje naar aanleiding van ons 1-jarig bestaan (dat dit al iets meer dan een maand voorbij is vergeten we even) nl. Chicago. Ok ik heb de film nog niet gezien maar toen het ding zijn trailer op ons, onschuldige mensen, losliet had ik telkens kotsneigingen als het mijn TV-scherm kwam lastigvallen.

*En last but not least een verjaardagscadeau voor Le Feux.

Na mijn spending spree ben ik naar de handbal gaan kijken. Superleuke match met een interventie van de hulpdiensten (zie je wel dat handbal geen sport voor mietjes is Tsjuppe, er worden al speelsters afgevoerd). Gewonnen tegen de eerste met 24-15!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home