Merlina's fotoblog
dinsdag, november 25, 2003
 
een dag uit het leven van merlina

7u30: mijn ma roept van beneden of ik niet al weg moest zijn. Ik wrijf in mijn oogjes, kijk naar mijn uurwerkje en denk: "zzzzzsssslapuuuuh".
7u31: ik spring uit mijn stapelbedje, flits naar de badkamer en doe daar badkamerdingen..
7u48: ik hop op mijn trouwe brommie en tuf naar de statie
8u: ik haal net op tijd de trein naar mijn schooltje
8u02-8u45: ik studeer flink mijn godsdienst voor mijn SB van die morgen. Vloek dat ik dat beter de avond ervoor gedaan had.
8u52: ik kom aan op de plaats waar mijn veldslag gestreden zal worden, het lokaal van mijn SB...
8u53: ik ontvang het gevreesde velletje papier, lees het en.... haal opgelucht adem: een makkie!
9u35-12u15: de ochtend kruipt voorbij, ik ontwikkel een kleine hoofdpijn omdat een lerares van mij een mega-irritante stem heeft
12u15:ik beslis om samen met een 'partner in crime' frieten te gaan eten in het plaatselijk frituurtje...
12u30: ik sms het liefje om haar nogmaals mijn onvoorwaardelijke liefde te betuigen.
13u10: les L.o. met een conditieparcourtje. Enkele vermoeide hijgjes later beslissen ik en mijn collega dat die frieten niet zo een goed idee waren... ze bevinden zich nui ter hoogte van onze adamsappel (iemand het woord voor die vrouwelijke verdikking in de hals???)...
14u: 3 uurtjes koken volgen. Merlina leert loempia's en kip met rijst in zoet-zure saus maken. Ze bakt ook pannekoekjes. Ze eet 2 loempia's, negeert de kip in zoet-zure saus omdat het naar haar goesting te veel ui bevat, en bewaart een aantal pannekoekjes voor het eerder vernoemde liefje, de rest deelt ze uit aan haar minder fortuinlijke klasgenootjes die het genot van het koken moeten missen hebben.
17u25: Merlina haalt haar trein
18u15: ze komt thuis en graait haar handbalgerief te samen, neemt haar pyamaatje om bij haar schattiebeest te gaan maffen en spurt met brommie de deur uit.
19u-20u30: "handbaltraininkje"
20u48: springt op trein naar het vriendinnetje

Al bij al een drukke vermoeiende dag...
|
Comments: Een reactie posten

<< Home